week 1 Aurora mountain lodge. - Reisverslag uit Lannavaara, Zweden van Kim Gidding - WaarBenJij.nu week 1 Aurora mountain lodge. - Reisverslag uit Lannavaara, Zweden van Kim Gidding - WaarBenJij.nu

week 1 Aurora mountain lodge.

Blijf op de hoogte en volg Kim

21 November 2016 | Zweden, Lannavaara

Wat een indrukken.
De eerste week was een interessante, zo veel indrukken.

De reis naar Lapland was vlekken loos maar lang met veel wacht tijd en een tussen stop.
Eenmaal in Kiruna stond een vriendelijke goedlachse zweed me op te wachten. Na 2 uur een super gezellige auto rit, waren we dan eindelijk in Lannavaara ( Aurora Mountain lodge). Het was ondertussen 1 uur dus gelijk mijn bedje maar in. Ik heb een heerlijk kamertje met een bureautje, en goed bed en mijn eigen douch/wc alles erg klein, maar jij dat ben ik ook dus past precies.

Volgende stap was een super gezellige kennismaking bij de Pintree Lodge. Met informatie, team building, lekker eten een drankje en een hoop gezelligheid.
( Kleine uitleg het bedrijf waar ik nu werk is Explore the norht. Dat is de gezamenlijke naam voor 2 lodge’s Pintree lodge die al een aantal jaar bestaat en Aurora mountain lodge. Deze laatste is waar ik werk en gaat in december zijn eerst seizoen beleven. Beide lodge’s bieden een unieke kijk in het prachtige Lapland, een gezellig restaurant/bar, husky’s, paarden, sneeuwscooter, noorderlicht, wandelen, kijkje bij de Sami noem het maar. )

De rest of de week bestond vooral uit grote schoonmaak, uitzoeken wat voor martiaal we nodig zijn, kasten bouwen ( denk aan Ikea kasten alleen dan zonder beschrijving en zonder de juisten afmetingen.) en in de vrije uurtjes beetje rond kijken en bij de beestjes zijn. Het is allemaal nog heel erg zoeken we hebben nog niet alle materialen en we beginnen echt bij nul. Erg interessante veel indrukken en best vermoeiend. Maar we hebben een leuk, gezellig en internationaal team (Pools, Duits, Zwitsers, Nederlands, Amerikaans, Zweeds.) en dat helpt erg mee.

Het is hier verder nog niet heel koud tussen de 0 en de -5 ongeveer maar we hebben al wel lekker veel sneeuw. Afgelopen weekend hadden een groot aantal van ons weekend. En besloten we naar de Kiruna te gaan om wat grotere inkoop te kunnen doen en gezellig beetje rond te kijken we zijn naar een prachtige ouwe kerk geweest. Hebben heerlijk geluncht en wat rond gekeken.

Al met al was het een erg leuke eerste week en kan ik niet wachten tot alles staat en op volle toeren loopt. Er licht nog een hoop onbekends in het voor uit zicht dus ik weet nog niet precies hoe mijn seizoen er uit komt te zien. Maar ik hou jullie op de hoogte.

  • 21 November 2016 - 21:51

    Jaron:

    Hey Kim!
    Klinkt als een leuke uitdaging allemaal! Veel succes :)

    Jaron

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zweden, Lannavaara

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

21 November 2016

week 1 Aurora mountain lodge.
Kim

Avonturen De komende tijd ben ik een behoorlijke tijd te vinden in het Fantastische Zweden en later in het prachtige Finland. Een aantal mensen hebben laten weten het erg leuk te vinden om op de hoogte gehouden te blijven, van mijn avonturen. niet te vergeten dat het natuurlijk ook gewoon leuk is om later terug te lezen. Bij deze ga ik proberen 1 x in de 1 a 2 weken een blog te plaatsen. Met korte verhaaltjes en wat leuke foto's . Al zal ik foto's vooral via instagram ( kg_4nature ) en Facebook delen. Adventures In the following time I will be in the Amazing Sweden and later in beautiful Finland. A number of people have told me that they would love to be kept informed of my adventures. I'm going to try ride one's in the 1 or 2 weeks. Short stories and some nice pictures. but most of my photos I will sharing on Instagram (kg4_nature ) and Facebook.

Actief sinds 12 Nov. 2016
Verslag gelezen: 1724
Totaal aantal bezoekers 2615

Voorgaande reizen:

12 November 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: